Консултацията се осъществява след предварително записан час (на обявените телефони). Тя включва подробен разговор с пациента и отговор на всички въпроси, преглед с ангиологичен статус и доплерово изследване на венозната система (оценка на функцията и отклоненията), както и изготвяне на индивидуален план за лечение. За всичко това се заплащат 100 лв.

Цената на лечението може да бъде определена само след поставяне на диагноза и изготвяне на индивидуален план за лечение – какви методи ще бъдат използвани в каква последователност и в какъв интервал от време.

Увреждането на клапите причинява неправилно движение на кръвта в разширените вени. След премахване или изключване на увредените участъци на повърхностните вени, кръвта се насочва към останалите здрави вени или към дълбоката венозна система. Тя има голям резерв и може да поеме цялата венозна кръв на крака.

Да, това не е проблем по две причини. Първо увредените, разширени вени не могат да се използват за бай-пас и второ- съществуват точно определени артерии в тялото на човека, които могат да се използват за бай-пас.

Разшитените вени на тестиса или варикоцеле е често срещана диагноза при младите мъже. Те са приоритет на уролозите и се лекуват най-често оперативно.

Труднозаздравяващите рани на краката много често са резултат на венозно заболяване. Диагнозата се поставя от съдов хирург или ангиолог след консултация и доплерово изследване. Изготвя се план за лечение, който включва различни методи и води до окончателно излекуване на раната.

Да, хемороидите са особен вид разширени вени, които са разположени в ано-ректалната област. Те имат специфична клиника, диагностика и лечение. Специалистите, които се занимават с този проблем са гастроентеролози и колопроктолози.