Какво представляват телеангиектазиите?

Tака се нарича сливането на няколко разширени интрадермални венули с диаметър под 1мм. или по-просто казано - разширени кръвоносни съдове по повърхността на кожата. Известни са и като паякообразни вени. Цвета им варира от червено до виолетово-синьо. Срещат се при 15% от мъжете и 25% от жените. Телеангиектазиите могат да се появят навсякъде, по цялото тяло, но най-често се срещат по краката, в областта между глезена и коляното.

Какви са причините за появата на телеангиектазии?

Причините за появата на телеангиектазии могат да бъдат различни. Като начало телеаниектазиите се делят на вродени и придобити. Придобитите могат да бъдат причинени от слънчевата радиация и засилването на някои хормони.

Голяма част от жените имат телеангинезии придобити по време на бременност, които в някои случаи се скриват няколко месеца след раждането. Засиления синтез на хормона естроген е една от причините за появата на телеангиектазии, за това и този проблем е по-често срещан при жените.

Какви са причините за появата на телеангиектазии?

Паякообразана мрежа от разширени вени със син, виолетов или червен цвят.

Д-р Кючуков използва с отличен резултат традиционна склеротерапия и динамична склеротерапия с пяна върху хранещите вени.

Склеротерапия е метод за трайно лечение на телеангинезии. Нама нищо общо с методите, които предлагат козметичните студиа и салони. Склеротерапия може да се извърши, само и единствено от съдов хирург или друг специалист по съдови заболявания. Процедурите които се предлагат в салоните за красота имат козметичен, но не и лечебен ефект. Ако искате да се излекувате трайно, без опасност от повторна поява, трябва да предприемете медицинско лечение.